Persoane interesate

miercuri

joi25 aprilie2019

foto.  famousfix.com
Când mi-au spus că-s frumoasă m-am gândit să-mi fac o afacere din asta.
                                                                                                       Clarissa Burt (25 aprilie 1959 -    )

      foto.  Garidy Sanders











Nu e important dacă putem sau nu prevedea viitorul, important e să-l facem posibil.
         Antoine de Saint-Exupery (1900 - 1944) 










                                                                                                                                                                                      











Ce îți dau ție mie îmi dau, ce nu îți dau fur de la mine însumi.
     Alejandro Jodorowsky (1929 -    )









                                                                                                                                  foto.  biografieonline.it
Mă întreb dacă nu cumva există vreo legătură directă între tensiunea electrică atunci când e prea mare și ce se întâmplă în omenire.
                                 Emilio Salgari (1862 - 25 aprilie 1911)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu