Persoane interesate

marți

10aprilie 2019miercuri

foto.  Radio Arhive
Mă-mpac cu tot ce nu se-ntoarce,
Alung acel străvechi fior
Ce-treabă: cum să se îmbrace
spre veșnicii atâta dor?
                                                   Maria Banuș (10 aprilie 1914 - 1999)
                                                                                                                      foto.  Kevin Laminto



Natura ți-a dat chipul pe care-l ai la 20 de ani, e de datoria ta să-l meriți pe acela pe care-l vei avea la 50 de ani.
               Coco Chanel (1883 - 1971)




                                                                         foto.  pixabay


Există o categorie specială de surzi: aceia care nu vor să audă decât ce spun ei.
                   Tudor Mușatescu (1903 - 1970)





                                                                         foto.  biografieonline.it
În inima mea e mai mult decât am pe buze, în dorința mea e mai mult decât am în gând.
                                                          Kahlil Gibran (1883 - 10 aprilie 1931)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu