Persoane interesate

miercuri

joi29 iunie2017

foto.  google.ro
De aceea e frumos pustiul...fiindcă undeva ascunde o fântână.
                                                     Antoine de Saint-Exupery (29 iunie 1900 - 1944)

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         foto.  skeeze






Nu mi-e teamă de o armată de lei condusă de o oaie, mi-e teamă de o armată de oi condusă de un leu.
            Alexandru cel Mare (356 î.C. - 323 î.C.)



                                                                                                                                                                              foto.  Unsplash
  






Să luăm decizii în mijlocul unor frământări venite din nesiguranță e deja un lucru rău, dar să le luăm pe bază de convingeri e catastrofal.
                Kenneth Boulding (1910 - 1993)



                                                                                              foto.  biografieonline.it
Dacă mă iubești, iubește-mă din iubire, nu mă iubi din milă.
                           Elizabteh Barrett Browning (1806 - 29 iunie 1861)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu