Persoane interesate

marți

28iunie miercuri2017

foto.  skuola.net
O oră de tristețe lasă urme adânci, o zi senină și liniștită
nu lasă nicio urmă.
                                            Luigi Pirandello (28 iunie 1867 - 1936)


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              foto.  Comfreak








Uneori îmi vin gânduri pe care nu le împărtășesc.
            Ennio Flaiano (1910 - 1972)


foto.  Unsplash








Unde domnește iubirea nu există dorință de putere. Unde domnește puterea nu există dorință de iubire.
                 Carl Gustav Jung (1875 - 1961)


                                                                                       foto.  wikipedia.org
Am un trup pe care mi-l văd toți, am emoții pe care nu mi le vede nimeni.
                               Fabiane Niclotti (1984 - 28 iunie 2016)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu