Persoane interesate

vineri

aprilie2017 29sâmbătă

foto.  google.ro
Am avut al meu pe pământ doar un pogon de cer.
                                        Gheorghe Tomozei (29 aprilie 1936 - 1997)

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  foto.  Werner Brigitte

















Suntem înconjurați de miracole, dar habar nu avem.
     Ernesto Cardenal (1925 -    )   








      foto.  gentle







Când nu mă mai pot baza pe rațiune mă folosesc de imaginație.
        Thomas Browne (1605 - 1682)


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    foto.  galleriarecta.it
Eu pe toți copacii îi văd dansând.
                        Giuseppe Ferdinando Piana (1864 - 29 aprilie 1956)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu