Persoane interesate

joi

2017aprilie vineri28

foto.  celebjihad.com
Mulți mă fac să sufăr din cauza corpului meu, spunând că-i tentează. El, nu eu.
                        Jessica Alba (28 aprilie 1981 -     )

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          foto.  langll



















Noi suntem câmpul, plugarul, culegătorii și recolta.
           Kahlil Gibran (1883 - 1931)










  foto.  pixabay
 


















Ar fi bine dacă am privi lucrurile doar în două feluri: ca și cum le-am vedea pentru prima oară sau ca și cum ne-am lua rămas bun.
          Sandor Marai (1900 - 1989)




     
                                                                 


                                                                                                                                                                                                                foto.  digilanderlibero.it
Nopțile au și ele rațiunea lor.
                         Angela Diana Di Francesca (1954 - 28 aprilie 2014)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu