Persoane interesate

luni

marți7 iulie2015

foto.  xpautographs.com
Lăsați-mă să cânt, cu o chitară-n mână, lăsați-mă să cânt abia să m-auziți...
                                   Toto Cutugno ( 7 iulie 1943 -     )


                                                                                                                                                                                                                                                                            foto.  Stephanie Ludwig









În fiecare moment al vieții mele mă controlez și-mi pierd controlul, mă caut și mă găsesc, mă pierd și....
              Rene Le Senne (1882 - 1954)






                                                                                                                                                                                                                                                      foto.  Tony Hnojcik












Nicio floare nu se ia la întrecere cu florile din jurul ei, ci pur și simplu înflorește.
                 Zen  





                                                                                                                                      foto.  biografieonline.it
Actoria e o parte din mine.
                                                           Vivien Leight (1913 - 7 iulie 1967)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu