Persoane interesate

luni

marți21 iulie2015

foto.  telegraph.co.uk
Există un adevăr dureros: acela de a te pierde într-o iubire mistuitoare, uitând cât de special ești tu.
                                 Ernest Hemingway ( 21 iulie 1899 - 1961)



 foto.  Debmalya Ghosh







Mă încăpățânez să cred că ”nu trebuie să-ți fie teamă” sunt cele mai frumoase cuvinte de iubire.
              Alberto Sorge (1983 -    )


                                                                                                                                                                                                              foto.  Bozena Nitka









Lasă-mă să-ți vorbesc cu liniștea ta...
            Pablo Neruda (1904 - 1973)




                                                                                                                                             foto.  galleriaromana.it
Dumnezeu nu ne controlează, El ne iubește.
                                            Adolfo Romano (1894 - 21 iulie 1972)

2 comentarii:

  1. ce îmi plac ...am senzația că fiecare se mulează pe ceea ce simt în aceste momente din viață...
    frumos:) mi-ai făcut dimineața senină ;)..a doua oară ....

    RăspundețiȘtergere