Persoane interesate

joi

vineri19 iunie2015

foto.  google.ro
Prin spațiu, Universul mă cuprinde, mă înghite ca pe un punct; prin gândire îl cuprind eu.
                                                                            Blaise Pascal ( 19 iunie 1623 - 1662)


                                                                                                                                                                                                                                                                                  foto.  B. Bernardo Grobman






Imens și liniștit e adâncul oceanului meu, dar el strălucește de frumuseți și taine pe crestele valurilor.
         Friedrich Nietzsche (1844 - 1900)




foto.  Evgeny Kolesnik






Sunt ceea ce sunt, o întâmplare inexplicabilă, asemeni oricărei alte întâmplări. 
      Wislawa Szymborska (1923 - 2012)



                                                                                             
                                                                                                                                       foto.  ebay.com
Prin natura mea sunt optimist, prin convingeri sunt pesimist.
                         William Golding (1911 - 19 iunie 1993)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu