Persoane interesate

vineri

sâmbătă6 iunie2015

foto.  germanistica.net
Ce este timpul? O taină ireală și atotputernică.
                                                                      Thomas Mann ( 6 iunie 1875 - 1955)


 foto.  Persefoni Balkou





M-am culcat și am visat că viața înseamnă fericire. M-am trezit și mi-am dat seama că viața este datorie. Mi-am făcut datoria și a venit fericirea.
                 Rabindranath Tagore (1861 - 1941)



            
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           foto.  Hugo C. Romano










Nu e un semn de sănătate a minții să te adaptezi la o societate bolnavă.
      Jidou Krishnamurti (1895 - 1986)






                                                                                                                                                         foto.  ipedia.ro
Unde domnește iubirea nu există dorință de putere, unde domnește puterea nu există dorință de iubire.
                                                       Carl Gustav Jung (1875 - 6 iunie 1961)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu