Persoane interesate

vineri

sâmbătă28 martie2015

                                             foto.  autographvip.com
Privește-mă bine, iubirea mea. Recunoaște-mă, și recunoaște-te!
                        Mario Vargas Llosa ( 28 martie 1936 -     )


            foto.  Michael C.




A fi liber înseamnă înainte de orice a fi responsabil față de tine însuți.
         Mircea Eliade (1907 - 1986)


          
                                                                                                                                                                                                                                                                        foto.  Irina Kuneva












Câtă vreme am dorințe, am motive să trăiesc. Satisfacerea este moarte.
                George Bernard Shaw (1856 - 1950) 






                                                                                                             foto.  icollector.com
Nu trebuie să lucrezi pentru a face bani, ci pentru a-ți justifica viața.
                                                               Marc Chagall (1887 - 28 martie 1985)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu