Persoane interesate

duminică

luni30 martie2015

foto.  med.ca
Ce vreau să știu îmi precede drumul și mi-l ușurează, vreau să știu să trăiesc azi ce mi se va întâmpla mâine.
                                                   Moise Maimonide ( 30 martie 1135 - 1204)


                                                                                                                                                                                                                                                                                         foto.  Jaroslaw Datta







Poți îndura nenorocirile venite din afară, sunt doar accidente. Dar să suferi din vina ta, aceasta este cupa cea mai amară pe care viața ți-o întinde. 
                              Oscar Wilde (1854 - 1900)






                            
                  foto.  Ulla Wolk










Cel mai frumos dar pe care-l putem face cuiva este speranța.
           Anatole France (1844 - 1924)




                                                                                                                                                          foto.  kais-autogramme.de
Uneori mi se pare că umbra mea sunt chiar eu...
                                                                                                   Karl May (1842 - 30 martie 1912)
                                   


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu