Persoane interesate

luni

marți3 februarie2015

                                            foto.  roxanaiordache.wordpress.com
Eu cred că sensul vieții îl știe numai Dumnezeu. Noi nu putem decât să încercăm să influențăm puțin e ne-a dat el. Dar e important să slujim viața.
                                                              Ștefan Iordache ( 3 februarie 1941 - 2008)




                                                                                                                                                                                                                                              foto.  Anna O.








Am rămas credincioasă mirărilor mele: mă miră un păcat nepedepsit, la fel cum mă miră harul neașteptat.
                   Alda Merini (1931 - 2009)







                                       foto.  Ann-Charlotte Kautz



















...
ești toate clipele
ești fiecare clipă
...
       Jorge Luis Borges (1899 - 1986)












                                                                                                                                                foto.  delcampe.net
Dragostea apare la fereastră înainte de a bate la ușă.
                                                             Ionel Teodoreanu (1897 - 3 februarie 1954)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu