Persoane interesate

duminică

luni9 februarie2015

                                    foto.  movieautographsww.com
Eu și fostul meu soț ne-am îndrăgostit la prima vedere. Poate greșeala mea a fost că nu am aruncat și a doua oară o privire spre el...
                                      Mia Farrow ( 9 februarie 1945 -    )



                                  foto.  Natashenka Radionova







Necazul e că întotdeauna îi dau dreptate inimii, și inima mea are atâta nevoie de povești...
               Dylan Dog 


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   foto.  Rarindra Prakarsa






Ne arătăm grija pentru viitor în măsura în care dăm totul prezentului.
          Albert Camus (1913 - 1960)





                                                                                                                                                    foto.  taringa.net
Nimic nu e mai îngrozitor decât să trăiești într-o lume străină ție.
                          Feodor M. Dostoievski (1821 - 9 februarie 1881)

6 comentarii:

  1. nice :)..mi-a plăcut Dylan ...poate pentru că, și inima mea are nevoie de povești ...,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cam toate inimile serioase au nevoie de povești :), dar știi ce? soluția e simplă: fă din tine o poveste! și ține-te mereu aproape. Nu?

      Ștergere
  2. :) soluție simplă ..cu aplicare complicată :)
    nu cred că pot face o poveste din mine , dar voi incerca ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ....și, dacă vrei, uite o sugestie: începe cu ”A fost o dată ca niciodată, că de n-ar fi fost.....” etc.

      Ștergere
  3. ce drăguț :)...bun început ...dar nu știu dacă merge cu mine ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. păi sigur că merge!! ce? tu nu ai fost?.....nu ești?

      Ștergere