Persoane interesate

luni

2decembrie marți2014

                                        foto.  google.ro
...și-ai să stai tăcută, cum am stat și eu
când mi-am plâns iubirea destrămată-n toamnă...
                                                          Nicolae Labiș (2 decembrie 1935 - 1956)



                                                                                                                                                                                                                                                                         foto.   John Wilhelm







Dacă în universul acesta răsar flori, eu am încredere în el.
               Matsuo Basho (1644 - 1694)




                          foto.  Andrew Johnston

Dacă aș ști că o să te revăd abia peste un an, aș face un ghemotoc din lunile rămase. Dacă ar trebui să aștept secole, tot la fel aș face. Iar dacă aș ști că după această viață, noi doi va trebui să trăim o singură altă viață, pe a mea aș arunca-o ca pe o scoarță uscată, și aș alege-o pe a ta în veșnicie.
                            Emily Dickinson (1830 - 1886)



                                                                                          foto.  inmontecchio.com
Nicio bucurie nu e mai mare decât aceea de a-ți simți mintea cum se lărgește.
                                   Silvio Ceccato (1914 - 2 decembrie 1997)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu