Persoane interesate

duminică

1decembrie luni2014

                          foto.   movierelics.de
Am spus adesea: singurul care stă între mine și măreție sunt eu.
                                                                                     Woody Allen ( 1 decembrie 1935 -     )



                                                                                                                                                                                                                                                                      foto.   Elena Vizerskaya










Pe vremea întâlnirilor noastre, mi se părea că întreaga mea viață nu-mi va ajunge ca să te epuizez.
                                      Pascal Bruckner (1948 -     ) 









                                    foto.   Imre Tibor Bagosi          






Viața noastră constă dintr-o înșiruire de evenimente, dintre care ultimul va schimba total sensul tuturor celorlalte.
              Italo Calvino (1923 - 1985)


                                                                                                                        
                                                                                                                                   foto.   theguardian.org
Trecutul nu a murit. Trecutul nu e trecut. El ne așteaptă...
                                                                     Christa Wolf (1929 - 1 decembrie 2011)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu