Persoane interesate

duminică

19mai luni2014

                                   foto.  artmark.ro 
Îmi place să pictez fluturi. Eu nu văd în ei un simbol al vremelniciei vieții umane, ci un îndemn de zbor sufletesc spre misterul cosmic.

                                      Ion Țuculescu ( 19 mai 1910 - 1962)


                                                                   foto.   Jake Olson






În osârdia lor de a domina și transforma lumea exterioară, oamenii riscă să uite de ei înșiși.
     Papa Ioan al XXIII-lea (1881 - 1963)


                                                   foto.   Jaroslaw Datta















Ce caut e în inima mea...
                  Cesare Pavese (1908 - 1950) 



foto.   rottentomatoes.com
Obișnuințele mele sunt ale mele, total diferite de ale altora.
                                                     Jacqueline Kennedy Onassis (1929 - 19 mai 1994)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu