Persoane interesate

duminică

12mai luni2014



 foto.   ioffer.com
Port mereu ce-mi place, ca să nu mai trebuiască să-mi bat capul cu ce ar trebui să port.
                                                         Katherine Hepburn ( 12 mai 1907 - 2003)



                                                         foto.  Anca Cernoschi






Trebuie să-mi cer mie iertare pentru că am crezut mereu că nu-mi sunt deajuns.
      Alda Merini (1931 - 2009)




                         foto.   Michael VaughAn








Mânia știe să născocească împotriva-ne rele de două ori mai mari decât realitatea.
    Strabon (63 î.C. - 24 d.C.)


                                            foto.   incontroallapoesia.it

Eu sunt femeia unui singur bărbat. Nu înțeleg ce vor ceilalți de la mine.
                               Mia Martini (1947 - 12 mai 1995)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu