Persoane interesate

miercuri

13februarie joi2014

                                                                                                                                                        foto.  xpautographs.com
                                                  Îmi place să ţin la opiniile mele, aşa cum îmi place să ţin la mine.
                                                                                                            Kim Novak ( 13 februarie 1933 -     )


                                              foto.  fanpop.org







 Cea mai mare victorie a mea a fost aceea de a fi în stare să trăiesc cu mine însămi, să îmi accept defectele. Sunt foarte departe de a fi un om adevărat, aşa cum mi-aş dori să fiu. Dar tot eu îmi dau seama că, în cele din urmă, nu sunt chiar de lepădat.
         Audrey Hepburn (1929 - 1993) 


                                          
                                                                                                                                                                                                                                                                                           foto.  David Galstyan













Avea un chip care parcă răspundea la orice nume...
         Paul Eluard (1895 - 1952) 




                                                                                     foto.  weaponsman.com
                    Femeia devine ea însăşi abia în clipa în care se abandonează. Adică, atunci când iubeşte.
                                                             Richard Wagner (1813 - 13 februarie 1883)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu