Persoane interesate

luni

11februarie marți2014

                                                                                                                                                                     foto.  rockandrolling.ca
                                                  Muzica ne comandă să trăim frumos ca ea.
                                                            Sheryl Crow ( 11 februarie 1962 -     )



                                                                      foto.  Brooke Shaden










Lucrurile cele mai frumoase, acelea care te vor face fericit, sosesc în vârful picioarelor, în mare liniște, și așteaptă răbdătoare să le bagi în seamă.
         Audrey Hepburn (1929 - 1993)


                                                                                                                                                                                                                                                

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           foto.  Tom Daly







Mort este acela despre care nimeni nu-și mai amintește.
            Saadi Shiraz (1195 - 1226) 





                                                                                                                                   foto.  dailymail.co.uk
Fă-mă puternică, puternică atunci când dorm și când sunt trează, puternică în oase și în suflet. Învață-mă apoi, ținând cont de disperarea mea, să mă împart cu liniște vieții, să știu ce, și cât, și cui să dau. Învață-mă să nu mă amărăsc!
                                                    Sylvia Plath (1932 - 11 februarie 1963)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu