Persoane interesate

vineri

1februarie sâmbătă2014

                                                                                                                                  foto.  istoria.md
   Vrei să cunoști lucrurile? Privește-le de aproape. Vrei să-ți placă? Privește-le de departe.
                                                Ioan Luca Caragiale ( 1 februarie 1852 - 1912)



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         foto. vanityfair.com





Am decis, încă de la o vârstă fragedă, să accept viața necondiționat. Nu am așteptat niciodată ca ea să facă ceva special pentru mine, totuși se pare că am realizat mai mult decât mă așteptam. Majoritatea timpului mi s-au întâmplat lucruri fără să le fi căutat eu.
                 Audrey Hepburn (1929 - 1993)





                                           
                                   foto. William Hutt









E mult mai ușor să critici decât să participi și să corectezi.
            Benjamin Disraeli (1804 - 1881)











                                                                                                                                                          foto.  angelfire.com
                    De ce să fiți dificili, când cu un minim efort puteți deveni imposibili?
                                                Buster Keaton ( 1895 - 1 februarie 1966)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu