Persoane interesate

miercuri

16ianuarie joi2014

                                                                                                                                                foto.  pinterest.com
                                 Singurele răspunsuri interesante sunt acelea care distrug întrebările.
                                                               Susan Sontag ( 16 ianuarie 1933 - 2004)



                                                                         foto.  Caras Ionuț












Iubirea e ca și norocul: nu-i place să alergi după ea.
       Teophile Gautier (1811 - 1872)






                                                                                                                                                                                                                                                                                                         foto.  Mircea Tiron-Tudor









Citesc, pentru că viața mea nu îmi ajunge...
    Fernando Pessoa (1888 - 1935)






                                                                                                                                            foto. freeclassicimages.com
Am sărutat prima oară o fată și am fumat prima țigară în aceeași zi. De atunci nu mai am timp pentru fumat.
                                                                   Arturo Toscanini (1867 - 16 ianuarie 1957)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu