Persoane interesate

joi

6decembrie vineri2013

                                                                                                               foto. google.ro                                            
                 ...când ochii tăi îmi privesc singurătatea, liniștea mea se umple de dorințe...
                                                Joumana Haddad ( 6 decembrie 1970 -     )





                                                                                                                                                                                                                                                                             foto.  Bajki

Și totuși, dacă aș fi putut s-o iau de la capăt, eram sigur că aș fi făcut exact la fel, pentru că acela eram eu: omul care pierde totul. Nu aș fi putut fi altul, ale cărui vise frumoase să nu se mai prăbușească. Cândva mă iluzionam că aș putea face să fiu altcineva, dar întotdeauna sfârșeam prin a mă întoarce la mine. Acesta sunt eu: așteptând mereu o plecare...
                                     Haruki Murakami (1949 -     )



                                                                 foto.  Mark Brosnihan







Demonstrezi că ai un bun caracter atunci când reușești să ți-l învingi.
           Madame Neker (1737 - 1794)


                                                                                                                                                          foto. cervantesvirtual.es
                                               Mai bine să fii înșelat la preț decât la marfă.
                                                       Baltasar Gracian (1601 - 6 decembrie 1658)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu