Persoane interesate

duminică

23decembrie luni2013

                                                                                                                          foto.  tanogabo.it
 Poţi să fii nerecunoscător pentru un dar de mare preţ, dar pentru o bucată de pâine recunoştinţa e o datorie.
                                                     Giuseppe Tomasi di Lampedusa ( 23 decembrie 1896 - 1957)




                                                                                                                                         foto.  Denis Tolmatsky








Am nevoie de această durere ca să te pot înţelege...
            Alda Merini (1931 - 2009) 





                                                             foto.  Anatoli Hudobin








Cel mai bun moment pentru a-ţi face prieteni este înainte de a avea nevoie de ei.
        Ethel Barrymore (1879 - 1959) 





                                                                                                                


                                                                                                                       foto. vogue.com
 Privesc în urmă, la trecutul meu, cu mare bucurie. Cred că am avut norocul să trăiesc o poveste de succes. Am făcut întotdeauna ce am vrut, fără să-mi pese de ceea ce credeau cei din jurul meu. Am reuşit să fac din mine o femeie emancipată înainte de a se şti ce înseamnă o femeie emancipată.
                                             Peggy Guggenheim (1898 - 23 decembrie 1979) 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu