Persoane interesate

miercuri

20iunie joi2013



                                                                                              foto. online.com
           Refuz să mă las doborâtă de ceea ce mi se întâmplă...
                                                  Nicole Kidman ( 20 iunie 1967 -     )



                                                                                                                                                                                            foto. Jim Phelps


 În iarba-naltă de pe munte, cu trupu-ncolăcit ca şerpii
Când ies de se-ncălzesc la soare şi înlemnită de durere
Aştept să vină iarăşi ursul, să se aplece peste mine
Şi să rămână-aşa o vreme să mă miroasă în tăcere.
Să vadă că sunt încă vie şi că aş vrea să mă fac bine
Să-nceapă să mă calce-alene din umeri până la picioare
Să-l simt alunecând pe coaste şi-ngenunchind fără să vrea
Şi să coboare iar pe iarbă atunci când ştie că mă doare.
                Ileana Mălănciou

                                  foto. S. Korolyova











Când eşti iubit profund de cineva, capeţi tărie. Când iubeşti profund pe cineva, capeţi curaj.
                             Lao Tzu ( sec. VII Î.C. ) 





                                                                                                                       foto. istoria.md
 
Gândurile cele mai adânci şi cele mai scumpe sunt acelea pentru care regretăm că nu avem lacrimi.
                                              Emil Cioran (1911 - 20 iunie 1995)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu