Persoane interesate

vineri

15iunie sâmbătă2013



                                                                                                                                         foto. google
Liniştea pe care mi-ai dăruit-o, eu o îngrijesc ca pe o floare...
                                             Sergio Endrigo ( 15 iunie 1933 - 2005)

                              foto. Vipul Amar





Să am un loc al meu anume unde să plâng dacă se poate
Cu capul sprijinit în palme şi nimenea să nu mă ştie.
Când lacrimile arse-mi urcă încet până la piept şi cresc
Şi trec apoi deasupra lui şi se înalţă spre bărbie.
      Ileana Mălăncioiu
                                                                                                                        
                                                                                                                         
                                                                                                                                                                      foto. Fabrizio R.

                                                                                   



Cine are puterea de a ne lăsa ceva din sine, are şi puterea de a duce cu el ceva din noi....
           Luigi de Pascalis (1943 -     )
                                                                                                                                                                         
                                                                                                                                                                   
                                                                                                                     foto. google
                                    Orice "este" are o raţiune de a fi.
                                                 Mihai Eminescu (1850 - 15 iunie 1889)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu