Persoane interesate

vineri

16martie sâmbătă2013

 Unii cred că pot fi fericiţi trăindu-şi viaţa prin alte părţi, dar repede îşi dau seama că nu e aşa. Oriunde te-ai duce, te duci şi pe tine cu tine.
                                  Neil Gaiman (1960 -     )


De n-ai fi tu, n-ar fi adânc de lume,
iar soarele n-ar mai purta lumină,
n-ar mai vibra a vieţii rădăcină,
oceanele n-ar înflori în spume.
              Radu Cârneci (1930 -    )

 M-a atins... M-a atins o iubire teribilă, puternică, atât de puternică încât târăşte totul după ea, totul: şi răul şi binele. M-a atins! Şi eu sunt atât de slabă! Nu îl iubesc pentru a-l avea lângă mine, pentru a fi fericită, pentru a mă face mai frumoasă, pentru a mă simţi minunat. Îl iubesc pentru că nu ştiu cum ar fi să nu-l iubesc. Îl iubesc pentru că altfel ar trebui să-l urăsc, sau, şi mai rău, să-l uit. Şi eu nu îmi pot permite asta!
               Susanna Casciani
 Bărbaţii adevăraţi sunt aceia care înnebunesc după femeile care ştiu spune: "Nu!", cei mediocri se mulţumesc cu orice.
                                       Marilyn Monroe (1926 - 1962)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu