Persoane interesate

luni

12martie marţi2013

                                 Sufletul este oglinda unui univers indestructibil.
                                              Gottfried Wilhelm Leibniz (1646 - 1716)



Vreau totuşi să încerc să rămân cu tine! Vreau să cred că se poate, chiar dacă acum ţi se pare imposibil. Simt nevoia să aştept pe cineva care să nu semene cu nimeni, şi aceea eşti tu.
                 Erri De Luca (1950 -     )





Mă lumineze chipul tău! şi altul
mă voi afla: asupra mea întoarsă
privirea ta; te-aştept cu şoapta arsă
spre a-mi sări din piscul tău, înaltul...
             Radu Cârneci (1930 -     )












Singura cale de a scăpa de o tentaţie plăcută este să te laşi în voia ei.
               Oscar Wilde (1854 - 1900)

2 comentarii:

  1. Toate citatele pe care le pui tu sunt deosebite, dar primul chiar mi-a ajuns la suflet :x

    RăspundețiȘtergere
  2. :-)Maria every and any...thing,

    RăspundețiȘtergere