Persoane interesate

duminică

31decembrie luni2012

 Într-o zi, el i-a spus ceva ce ea nu reușea să-și imagineze: i-a spus că persoanele cu picior amputat simt durerea piciorului care le lipsește. Așa se simțea ea acum fără el, îl simțea că lipsește, o durea lipsa lui.
                            Gabriel Garcia Marquez (1927 -     )



Aseară-am stat sub mărul nostru, bun,
Cu mere, ca obrazul tău, domnești.
Cât aș fi vrut dar n-am cercat să-ți spun
Că-n gândurile mele, floare crești.
Ne-am ridicat deodată amândoi
Și-am părăsit livada împreună
Cu buzele-nghețate. Peste noi
Curgea molatic un pârâu de lună.
          Zaharia Stancu (1902 - 1974)









Nimeni nu trăiește când vrea, ci când îi vine rândul.
    Zaharia Stancu (1902 - 1974)

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. LA MULȚI ANI Denisa....și toate câte ți le dorești să ți se-mplinească întocmai în 2013 și mai departe.....

      Ștergere