Persoane interesate

joi

30noiembrie vineri2012

Îmi închipui că orice persoană pe care o întâlnesc, mi-a fost trimisă cu un anumit scop. Gândesc şi cred în mod hotărât că aşa este, şi acest simţământ îmi face viaţa mai uşoară, şi îi dă noi înţelesuri. Dacă priviţi spre viaţa voastră din trecut, veţi putea constata că fiecare persoană pe care aţi întâlnit-o a contribuit, în felul ei, la a vă face să fiţi ceea ce sunteţi astăzi.
                                          Kay Pollak (1938 -     )

Ai ascuns ceva în mine, ceva care mă atinge, şi încontinuu nu-mi dă pace.
                                            Franco Loi (1930 -     )


Trişti, vom cunoaşte ceasul nu după desmierdări,
Ci întrebând în dreapta şi-n stânga trecătorii,
Mai morţi ca morţii, singuri, şi fără remuşcări,
Ne vom ciocni în cosmos doar uneori, ca norii.
             Radu Stanca (1920 - 1962)










Învaţă din greşelile altora! Nu poţi trăi suficient pentru a le face tu pe toate.
                       Anna Eleanor Roosevelt (1884 - 1962)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu