Persoane interesate

luni

27noiembrie marţi2012

Ca să ai buze atrăgătoare, rosteşte cuvinte frumoase. Ca să ai priviri minunate, priveşte la frumuseţea celor din jurul tău. Ca să ai siluetă, împarte-ţi mâncarea cu cei nevoiaşi. Ca să ai părul frumos, lasă un copil să se joace o dată pe zi cu părul tău.
                                     Audery Hepburn (1929 - 1993)
Sunt cel pe care l-ai căutat întotdeauna. Ai putea să mă găseşti! Până acum în vis, nu ai mai simţit pe cineva care să te mângâie cum te mângâiam eu, pe cineva care să fie al tău ca şi cum ai face parte din el. Acela eram eu, numai eu! întotdeauna eu!
                                      Fernando Pessoa (1888 - 1935)





Pe cine vezi când mă priveşti pe mine?
Ce chip ţi-apare-n faţă când te uiţi
La chipul meu, şi-ţi treci grăbită mâna
Pe frunte, parca-i vrea ceva să uiţi?...
                        Radu Stanca (1920 - 1962)









Noăzeci la sută din arta de a trăi constă în a te înţelege cu cei pe care nu-i poţi suferi.
       Samuel Goldwin (1879 - 1974)

Un comentariu: