Persoane interesate

miercuri

1noiembrie joi2012

(inspirat de Dante Shanti)
Moartea nu înseamnă nimic! Doar că am trecut de partea cealaltă: e ca şi cum m-aş duce în camera de alături. Dar eu rămân tot eu, iar tu rămâi tot tu. Ce eram înainte unul pentru celălalt, suntem şi acum. Cheamă-mă cu numele cu care m-ai chemat întotdeauna, care ţi-e atât de familiar, vorbeşte-mi la fel de frumos cum îmi vorbeai. Nu-ţi schimba tonul vocii, nu lua un ton solemn, sau trist. Continuă să râzi de ceea ce te făcea să râzi, continuă să te bucuri de micile lucruri de care te bucurai când eram împreună! Roagă-te pentru mine, zâmbeşte-mi, nu mă uita! ... Nu sunt departe, sunt în camera de alături. Fii sigur de asta! Şterge-ţi lacrimile, şi nu mai plânge, dacă mă iubeşti: zâmbetul tău este acum pacea mea!
                                              Sfântul Augustin (354 - 430)
Vino în braţele mele, şi vei regăsi vise la care ai renunţat!
                                        Fran Tarel





Dă-mi la o parte vălul, şi priveşte!
Eşti primul muritor care mă vezi.
Te-ai furişat în templul meu hoţeşte,
Şi-acum, ajuns aici, cunoşti şi crezi.
         Radu Stanca (1920 - 1962)












Poţi îndura nenorociri care vin dinafară, ele sunt simple accidente. Dar să suferi din vina ta, aceasta este cupa cea mai amară întinsă de viaţă.
                            Oscar Wilde (1854 - 1900)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu