Persoane interesate

vineri

12mai sâmbătă2012

Prin ce chinuri groaznice am trecut, cât m-a costat şi cât mă costă încă această sete de a crede, care e cu atât mai puternică în sufletul meu cu cât se găsesc mai multe argumente potrivnice! Şi cu toate acestea, Dumnezeu îmi trimite uneori momente în care sunt cu desăvârşire liniştit. În acele momente eu îi iubesc mult pe alţii, şi simt cum alţii mă iubesc pe mine. În asemenea clipe mi-am alcătuit un simbol de credinţă în care totul pentru mine este limpede şi sfânt. Acel simbol este foarte simplu, iată-l: cred că nu există nimic mai frumos, mai profund, mai raţional, mai desăvârşit decât Cristos!
                                                F. M. Dostoievski (1821 - 1881)





În lipsa iertării, lasă să vină uitarea...!
      Alfred de Musset (1810 - 1857)









Omul nu e decât de două feluri: înţelept, acela care se crede păcătos; păcătos acela care se crede drept.
                           Blaise Pascal (1623 - 1662)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu