Persoane interesate

marți

28martie miercuri2012

Doamne! fă-mă să seamăn mereu cu cea pe care bărbatul meu o doreşte în mine! Doamne! Doamne! salvează-mi bărbatul, pentru că el mă iubeşte cu adevărat, şi fără el aş fi prea orfană. Şi apoi fă, Doamne, ca el să moară primul, pentru că vrea el să pară puternic, dar este cuprins de teamă când nu mă aude că fac gălăgie prin casă. Doamne! scapă-l mai întâi de teamă! Ajută-mă să fac mereu tărăboi prin casă, chiar dacă va fi nevoie să sparg câte ceva din când în când.
             Scrisoare adresată lui Antoine de soţia lui, Consuelo de Saint-Exupery.






Dorul - organul nostru de recunoaştere a infinitului.
       Lucian Blaga (1895 - 1961)










E spiritul acela care îşi clădeşte corpul.
     Friedrich Schiller (1759 - 1805)

Un comentariu: