Persoane interesate

miercuri

8 decembrie joi2011

Aşa că mă cam plictisesc. Dar dacă tu mă îmblânzeşti, viaţa mi se va însenina. Voi cunoaşte sunetul unor paşi deosebiţi de ai tuturora. Paşii altora mă fac să mă ascund în pământ, ai tăi mă vor chema din vizuină, ca o melodie. Şi apoi, priveşte! Vezi tu, colo, lanurile acelea de grâu? Eu nu mănânc pâine. Mie grâul nu mi-e de niciun folos. Lanurile de grâu mie nu-mi trezesc nicio amintire, şi asta-i trist! Tu însă ai părul de culoarea aurului. Va fi, de aceea, minunat când mă vei fi îmblânzit. Grâul, auriu şi el, îmi va aminti de tine, şi-mi va fi nespus de dragă atunci murmurarea vântului prin grâu...
                                              Antoine de Saint-Exupery (1900 - 1944)




Eu şi soţia mea am trăit fericiţi 20 de ani. Apoi ne-am întâlnit.
                     Woody Allen (1935 -     )














Când voi creşte mare, vreau să fiu un băieţel!
                           Joseph Heller (1923 - 1999)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu