Persoane interesate

luni

6 decembrie marţi2011

Desigur, zise vulpea, tu nu eşti pentru mine decât un băieţaş, aidoma cu o sută de mii de alţi băieţaşi. Iar eu nu am nevoie de tine. Şi nici tu nu ai nevoie de mine. Eu nu sunt pentru tine decât o vulpe, aidoma cu o sută de mii de alte vulpi. Dar dacă tu mă îmblânzeşti, vom avea nevoie unul de altul. Tu vei fi pentru mine fără seamăn pe lume. Eu voi fi pentru tine fără seamăn pe lume...
                                            Antoine de Saint-Exupery (1900 - 1944)




Cu fiecare minut de supărare pierzi 60 secunde de fericire.
         Ralph Waldo Emerson (1803 - 1882)








Experienţa nu reprezintă ceea ce ţi se întâmplă, ci ceea ce faci tu cu ce ţi se întâmplă.
                 Aldous Huxley (1894 - 1963)       

2 comentarii:

  1. bellissimo questo brano del Piccolo principe... dove addomesticare non è inteso in senso negativo come ammansire, rendere ubbidiente esecitando un potere, ma significa creare legami.
    In italiano addomesticare viene dal latino domus=casa quindi fiducia, conoscenza, vita insieme, condivisione.

    Riuscire a creare legami così veri e indissolubili è la più grande gioia della vita, per scoprire che non si può mai più essere soli.

    bacio

    RăspundețiȘtergere