Persoane interesate

marți

5 octombrie 2011 miercuri

Două bogății mă fac să-mi pun întrebări despre viață: frumusețea ta și clipa morții mele. O! cât aș vrea să le am pe amândouă în același moment!
                                           John Keats (1795 - 1821)
   

 Nici un om nu știe cât de rău este până nu a încercat din greu să fie mai bun.
      Andrei Pleșu (1948 -     )




                                                                                 




Viitorul poate părea înspăimântător, dar nu poți fugi în trecut doar pentru că îți este familiar.
        Robin Scherbatsky (1980 -     )

5 comentarii:

  1. Il futuro possiamo renderlo meno spaventoso impegnandoci ad essere migliori.
    un abbraccio

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi permeti di scriverti queste parole come citato nel blog?
    Un abbraccio, Rita.

    RăspundețiȘtergere
  3. "Lucruri mici, fara importanta materiala, pot avea o deosebita valoare afectiva." - Shakespeare – Hamlet

    RăspundețiȘtergere