Persoane interesate

duminică

10.10 (octombrie) 2011 luni

Tu spui că-ți place ploaia, dar când plouă deschizi umbrela, spui că iubești soarele, dar când el strălucește alergi la umbră, spui că iubești vântul, dar când începe să sufle închizi geamurile. De aceea mi-e mie teamă când îmi spui că mă iubești!
                                                William Shakespeare (1564 - 1616)



Chiar dacă pentru un scurt răstimp te voi părăsi târâtă de-o iubire, mă voi întoarce la tine, singurătatea mea, fii sigură de asta! Iubirile trec, tu rămâi.
   Alda Merini (1931 - 2009)








Realitatea și visele sunt paginile aceleași cărți; a le citi în ordine înseamnă a trăi, a le răsfoi la întâmplare înseamnă a visa.  
  Arthur Schopenhauer (1788 - 1860)                                                                                                           

Un comentariu:

  1. Cred că dragostea ne ridică în proprii noştri ochi. Şi cât de mult ai vrea să fii aşa cum te vede celălalt! Ai dori, şi chiar încerci, să micşorezi distanţa dintre ceea ce ştii că eşti în realitate şi ceea ce intuieşti că vede în tine cel pe care-l iubeşti. - Octavian Paler

    RăspundețiȘtergere