Persoane interesate

vineri

27 august 2011 sâmbătă

În fiecare zi critică-te singur pentru ceea ce ai făcut greșit cu o zi înainte.
                                         Alexander Pope (1688 - 1744)        
                          
Fiecare viață înseamnă un cumul de zile, zi-după-zi hoinărim de unii singuri, întâlnind hoți, stafii, uriași, bătrâni, tineri, soții, văduve, frați, cumnați, dar mai ales, întâlnindu-ne pe noi înșine.
                             James Joyce (1882 - 1941)











Nu-mi desfac viața în zile, ci zilele mi le compun ca viață; fiecare zi, fiecare oră îmi întregesc viața. 
Juan Ramon Jimenez (1881 - 1958)






Nu trebuie să mă preocupe cât de mult voi trăi, asupra acestui fapt nu am niciun control, dar trebuie să mă preocupe modul în care trăiesc, acest fapt îl pot controla. Dacă ar fi să nu mai trăiesc decât cinci minute, acele cinci minute mi le-aș putea prelungi trăind frumos.
                                               George Jackson (1941 - 1971)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu