Persoane interesate

luni

16 august 2011 marți

Frumusețea lucrurilor există în mintea care le admiră.
                                             David Hume (1711 - 1776)
  


Întristarea și dezamăgirea răsar din mânie, mânia din invidie, invidia din ranchiună, și, pentru ca cercul să fie închis, ranchiuna din întristare și dezamăgire.
          David Hume (1711 - 1776)









Nu am remarca principiile sau pasiunile altora dacă, în măsură mai mică sau mai mare, nu le-am simți asemănătoare la noi înșine.
         David Hume (1711 - 1776)







 Am comparat un miracol cu un alt miracol, și a apărut un miracol mai mare.
                                      David Hume (1711 - 1776)

2 comentarii:

  1. Am citat blogul tău pe blogul meu, ca sursă de inspirație. Nu cred că o să te superi. E minunat acest blog, felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumusetea intelectuala nu inseamna a sti multe, ci a sti ceea ce trebuie; frumusetea sentimentala nu sta in violenta pasiunilor, ci in naturaletea lor; frumusetea plastica nu se afla in perfectiunea exterioara dupa tipuri sculpturale, ci in concordanta formelor cu purtarea, ce constituie viata proprie a unei femei. - Angel Ganivet

    RăspundețiȘtergere