Persoane interesate

marți

10aprilie 2024miercuri

 

Am pus urechea la pământ
Să prind o pulbere de cânt,
Iar firul mic, c de vioară
Un cântec larg mi-l împresoară...
                                           Maria Banuș (10 aprilie 1914 - 1999)

Am ridicat spre cer împreunate mâini
Și Dumnezeu, în noapte, mi-a fost atât de-aproape
Că slava i-am cules-o în ulcioare, din fântâni
Și i-am sfărâmat în plâns luceferii-ntre pleoape.
                Zaharia Stancu (1902 - 1974)







Să îmbătrânești nu e niciun pericol dacă între timp rămâi tânăr.
      Maria Luisa Spaziani (1922 - 2014)
Dacă cineva îți spune că sufletul se duce o dată cu trupul, și că ce moare nu se mai întoarce niciodată, atunci să-i spui așa: floarea se ofilește, dar parfumul ei renaște din sămânța rămasă.
                                                                                            Kahlil Gibran (1883 - 10 aprilie 1931)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu