Persoane interesate

duminică

18martie 2024luni

 

...Când tu, cu soare-n plete, cu-amurg lăsând să-ți cadă
În ochi, c-un râset dulce mi-ai apărut în stradă
Eu am crezut că-i zâna cu păr aprins, de-april,
Care trecea odată prin somnu-mi de copil,
Din degetele-i roze, suave, răsfirate,
Ningând buchete albe de stele parfumate.
                                 Stephane Mallarme (18 martie 1842 - 1898)


Momentele nu vin niciodată prea târziu sau prea devreme, ele vin când le bate ceasul. Ceasul lor, nu al nostru.
         Jose Saramango (1922 - 2010)






Nimeni nu moare din lipsă de sex. Murim din lipsă de iubire.
        Margaret Atwood (1939 -   )
Am pictat femei, bărbați, copii, prostituate. Am pictat viața.
                                     Tamara  Lempicka (1898 - 18 martie 1980)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu