Persoane interesate

marți

26iulie 2023miercuri

 

Unde-s, mi-am zis, în care vis
zarurile iar m-au trimis?
Unde-i, strigai, zveltul alai,
unde e cel fără grai
care în sine însuși dispare
ca într-o floare devoratoare.
                                                Cezar Baltag (26 iulie 1939 - 1997)


Dacă cerul mi-ar povesti despre tine, aș vrea să mă pierd pentru totdeauna într-o adiere. Acolo ți-aș asculta cuvintele și suspinele, acolo aș fi aproape de sufletul tău și de căldura inimii tale.
       Eugenio Montale (1896 - 1981)




Nu există în natură nimic atât de sacru încât să nu-și găsească un profanator.
         Seneca (4 î.C. - 65 d.C.)
Fotografia mea e vie și ea.
                                              Diane Arbus (1923 - 26 iulie 1971)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu