Persoane interesate

vineri

17iunie 2022vineri

 

Cântecul e rădăcina mea în viață.
                                            Paulina Rubio (17 iunie 1971 -    )



Fericirea poate fi un nimic, dar care în acea clipă ni se pare a fi totul.
             Roberto Gervaso (1937 - 2020)

...și noaptea mea, vorbindu-i nopții tale
zicea: adânco, prinde-mă de mână
să ne-necăm în valul gros și moale
cu spume negre, vână lângă vână
acum, cât încă n-am trezit liliecii
cu șuier dulce-ademenindu-i toată,
buimaci și orbi ca să-mi stârnească recii
fiori și-aripa-n pieptul meu să-și zbată...

        Eta Boeriu (1923 - 1984)
Cine poate culege florile pictate?
                                                           Leonardo Borghese (1904 - 17 iunie 1986)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu