Persoane interesate

duminică

2noiembrie 2020luni

 

Timpul meu nebun, care nu știe ce sentință i se pregătește și ce arme stau încă de pe acum ațintite asupra lui, urmărindu-i atente goana dezlănțuită, să-l execute. Pe mine să mă execute, fiindcă eu și timpul meu suntem totuna, cum aș mai putea exista în afara propriului meu timp ucis?
                            Laurențiu Fulga (2 noiembrie 1916 - 1984)



Mintea mea nu reușește să înțeleagă solemnitatea simplă a fiecărei ore de viață.
           Vincenzo Cardarelli (1887 - 1959)



Cât de mult timp pierdem în goana de a-l câștiga.
           Paul Morand (1888 - 1976)
Nu-ți petrece viața căutându-te, ci creându-te.
                                                                       George Bernard Shaw (1856 - 2 noiembrie 1950)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu