Persoane interesate

vineri

9noiembrie 2019sâmbătă

                                                                                                                                          foto.  google.ro
Mi-a rămas un loc gol în geamantan, și eu, ca să nu rămână gol, l-am umplut cu paie. Tot așa facem și când e vorba despre geamantanul vieții, îl umplem cu orice numai să nu rămână cu un gol pe undeva.
                                    Ivan Turgheniev (9 noiembrie 1818 - 1883)

                                                                                                   foto.  Sridhar Chilimuri





Fiind ea șireată de felul ei, vulpea ne poate spune că e albastră.
                  Ferenc Herczeg (1863 - 1954)




                                                                                 
                                                                   foto.  Mario Azzi




A ne schimba nu înseamnă numai a ne schimba trecutul, sau o întâmplare din trecut, înseamnă a șterge toate urmările greșelilor făcute.
               Jorge Luis Borges (1899 - 1986)



                                                                             foto.  biografieonline.it
Se lasă noaptea, sună ceas,
Zile-au trecut, eu am rămas.
                                                                            Guillaume Apollinaire (1880 - 9 noiembrie 1918)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu