Persoane interesate

miercuri

joi8 august2019

foto.  Hamster
Nu am un caracter umbros. Nu mă simt bine la umbră. Vreau să strălucesc și să las să-mi strălucească lumina.
                             Mădălina Ghenea (8 august 1988 -     )

      foto.   Paola Chaaya




Uneori mă sperie faptul că nu știu ce să fac cu tristețea mea.
        Marguerite Yourcenar (1903 - 1987) 


                                                                                                                                                                                             foto.  kevin laminto



Viitorul este locul acela în care oricine poate ajunge în ritmul a șaizeci de minute pe oră, oricine ar fi și orice ar face.
                 C. S. Lewis (1898 - 1963)




                                                                                            foto.  wikipedia.org
Liniile sunt șerpi, râuri, puncte, cercuri...
                          Nani Tedeschi (1938 - 8 august 2017)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu