Persoane interesate

duminică

luni15 iulie2019

foto. playboy
Nu confundați personalitatea mea cu prieteniile mele. Personalitatea mea este ceea ce sunt eu, prieteniile mele depind de ceea ce ești tu.
                                                  Aida Yespica (15 iulie 1982 -   )

                                                                                                                  foto.  AnnieSpratt








Sunt trei metode pentru a deveni înțelepți: prima e meditația, care e cea mai nobilă; a doua e imitația, care e cea mai ușoară; a treia e experiența, care e cea mai amară.
                  Confucius (551 î.C. - 479 î.C.)

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     foto.  Karol Smoczynski











Nevoia noastră majoră în viață este ca cineva să ne ajute să realizăm ceea ce singuri n-am putea realiza.
                Ralph Waldo Emerson (1803 - 1882)


                                                                                                                                                        foto.  biografieonline.it
Fericirea este recompensa pe care o primește cel care nu a căutat-o insistent. 
                                                                    Anton Cehov (1860 - 15 iulie 1904)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu