Persoane interesate

joi

25mai 2018vineri

foto.  wikipedia
Este usor sa traiesti in lume dupa opiniile lumii, este usor in singuratate sa traiesti dupa opiniile tale, dar un om mare este acela care, in mijlocul multimii, isi pastreaza cu candoare independenta singuratatii sale.
                                       Ralph Waldo Emerson (25 mai 1803 - 1882)


 foto.  jplenio





Sunt ahtiat dupa lucrurile indepartate, imi place sa navighez pe mari interzise si sa ma opresc in locuri salbatice.
                Herman Melville (1819 - 1891)


     
                                                                                                                        foto.  nicolagiordano




Ceasul meu solar,
acela care imi cuprinde tot trupul,
acela care imi cuprinde intreaga minte,
acela care ma stie cel mai frumos ierta
e ceasul in care imi vorbesti tu
           Alda Merini (1931 - 2009)



                   
                                                                              foto.  biografieonline.it
Norocos e omul care stie sa isi gaseasca timp sa astepte.
                 Calderon de la Barca (1600 - 25 mai 1681)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu