Persoane interesate

joi

2februarie vineri2018

foto.  OffTopic
Gândul că ceilalți trebuie să plătească e cel mai gustos condiment al vieții.
                                    James Joyce (2 februarie 1882 - 1941)

      foto.  lightsargod











La ce bun liniștea unei lumi întregi dacă patimile freamătă în noi?
                      Seneca (4 î.C. - 65 d.C.) 




                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      foto.  toromeart






Frumusețea mi s-a așezat pe genunchi și se pregătea să mă îmbrățișeze, dar eu am pălmuit-o și am alungat-o.
           Arthur Rimbaud (1854 - 1891)


                                                                                                                                                                                   

                                                                                 foto.  google.ro
O viață bună e o viață fericită. Dar asta nu înseamnă că dacă ești bun vei fi fericit, ci că dacă ești fericit vei fi bun.
             Bertrand Russell (1872 - 2 februarie 1970)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu